1. Smart Retur

Leverandører er gode til at levere de rigtige produkter på det rette tidspunkt. Dog er der ikke så stor fokus på at få emballagen retur igen.

2. Emballagekonto

Smart Retur tilbyder alle kunder deres egen webbaserede emballagekonto. Gennem denne løsning vil du få din egen konto, hvor alt emballage som du ønsker at købe eller sælge vil ligge klar.

Smart Retur

Smart Retur – det ligger i navnet. Leverandører er gode til at få leveret de rigtige varer til rette tid. Det har derimod ikke den samme fokus, at få emballagen retur. I praksis bruger transportørerne mange forskellige produkter til at fragte varerne fra lager til modtager. Derefter har modtageren flere forskellige emballagetyper, som skal sorteres og efterfølgende opbevares. Transportørerne kommer efterfølgende tilbage for at afhente de forskellige typer af emballage, som modtager har stående. Dette medfører mange unødvendige og dyre emballage-transporter til og fra lager, og ikke mindst unødvendig brug af resurser for modtageren, som må håndtere og udlevere alle disse forskellige emballagetyper. Emballagen som returneres er nødvendigvis ikke af samme kvalitet, som da den blev indleveret. Hvem skal tage denne omkostning? Smart Retur har løsningen, da det er vores kernevirksomhed at udvikle de bedste logistikløsninger på emballage.

01

UNIK KUNDEPORTAL

Smart Retur tilbyder en unik webløsning hvor afsender, transportør og modtager vil få fuld kontrol på alle typer emballage som fragter varerne. Med denne løsning kan modtageren bestille én bil, hvor denne éne bil fyldes op med alle typer emballage og transporterer det til Smart Returs nærmeste lager. Her vil alt emballagen sorteres, repareres, lagres og sættes ind på modtagerens egen konto. Du vil som modtager få en fuld oversigt over processen, helt fra bestilling, afhentning, sorteringsresultat til antal produkter som sættes ind på saldoen. Saldoudligning mod respektive leverandører og transportører gøres ved at tage de produkter ud, som du har opbevaret hos os. Med andre ord, et system som giver dig fuld kontrol over fakturaer og forskellige relevante rapporter – et banksystem for din emballage. De produkter du ikke har behov for at udligne, tilbyder Smart Retur at købe til fornuftige priser. Har du derimod behov for ekstra emballage, vil disse ligge klar til at købe på websiden.

Fuld kontrol på alt returemballage gennem egen webløsning

Med tiden får modtager flere forskellige emballagetyper ind på lager som skal sorteres og opbevares i en given periode. Transportørene kommer efterfølgende tilbage for at afhente den blandede emballage som modtager skylder.

Én bil, i steden for mange, som afhenter alt retur-emballagen samlet

Smart Returs kernevirksomhed er at udvikle de bedste logistikløsninger på emballage. Vi ønsker at udvide dette produkt med det som vi kalder «Smart Retur»!

Lavere udgift på trailerleje, sortering og håndtering

Du vil som modtager få et fuldt overblik over processen - helt fra bestilling, afhentning, sorteringsresultat til antal produkter som sættes ind på saldoen. Saldo udveksling mod respektive leverandører og transportører gøres ved at tage de produkter ud som du har opbevaret hos os.

Miljøvenlig håndtering af alt emballage

Her tilbyder vi en unik webløsning hvor afsender, transportør og modtager vil få fuld kontrol på alle emballagetyper som transporterer varene. Med denne løsning kan modtageren bestille en bil, hvor denne éne bilen fyldes op med alle emballagetyper og transporteres samlet til Smart Returs nærmeste lager.

Emballagekonto

SmartRetur tilbyder alle kunder deres egen webbaserede emballagekonto. Gennem denne løsning får du din egen side under fanen kundeportal, hvor alt emballage / paller du ønsker at købe eller sælge vil være klar. Du vælger ganske enkelt datoen hvor du ønsker levering eller afhentning. Systemet genererer derefter automatisk en ordre med ordrenummer og faktura.

Gennem denne ydelse tilbyder vi også vores egen emballagekonto til de kundene som ønsker at beholde deres emballage i visse perioder af året. Vi ved at der er sæsonner hvor der er behov for at få emballagen retur med det samme, men også perioder hvor der er behov for at få emballagen opbevaret. Derfor tilbyder vi også din egen konto med fuld gennemskuelighed over alt emballage som SmartRetur håndterer for dig.

02

Fuld oversigt

SmartRetur sorterer kundens forskellige typer af emballage og sætter dem ind på kundens respektive konto.

Via portalen har kunderne et fuldt overblik over antal enheder af de forskellige emballagetyper. Kunden kan til enhver tid få den ønskede mængde leveret til deres eget lager, eller som udveksling mod forskellige leverandører / transportører.

Kunderne får det samlede overblik med deres egen "rapportknap". Her findes alle sorteringsresultater, ordrer samt fakturaer. Systemet giver i sin enkelthed kunderne et fuldt overblik over den samlede emballagebeholdning – uanset om kunden er en mindre eller stor forbruger af emballage. Bliv kunde i dag og få kontrol over alle dine returværdier.

Bestil gratis
rådgivningstime

Mange tak! Din henvendelse er modtaget!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Har du brug for hjælp?
Kontakt os.